Waarom kiezen klanten voor PitchPromotors?


1. Bewezen aanpak: 

De 9PLUS Beleving – De lat ligt altijd hoger

Dit gaat over het creëren van een onvergetelijke ervaring. Ik geloof dat vakbekwaamheid en klantgerichtheid belangrijk zijn, maar dat klanten pas echt blijven hangen als je hen weet te raken, verrassen of inspireren. Dat wat jij brengt tot de verbeelding spreekt. Deze 9PLUS-beleving probeer ik zelf te bieden, maar ik wil jou ook laten zien hoe je dat kunt vormgeven. Als jij je klanten op die manier benadert, worden ze ambassadeurs die over je praten en terugkomen.

~

2. Bewezen strategie: 

De Drie E's: Educatie, Empowerment en Entertainment

Leren moet inhoudelijk kloppen, relevant zijn, en praktisch toepasbaar. Maar het moet ook leuk en aantrekkelijk gebracht worden, anders beklijft het niet. Mijn trainingen combineren educatie (de inhoud), empowerment (je weet wat je ermee kunt doen), en entertainment (je blijft geboeid). Zo ontstaat niet alleen kennis, maar ook de wil en energie om het geleerde toe te passen.

~

3. Bewezen visie: 

Trainen is niet hetzelfde als Transformeren

Ik geloof dat gedragsverandering tijd en aandacht vraagt. Het gaat er niet om even snel te trainen, maar om een blijvende transformatie te bewerkstelligen. Door regelmatig terug te komen en te reflecteren op je voortgang, kun je jezelf echt verbeteren. Ook na een open inschrijving worden deelnemers aangemoedigd om terug te komen voor feedback-sessies om hun pitch of presentatie verder te verfijnen. Dit creëert een doorlopende leerervaring.